Таны дата өгөгдлийг хэрэглэгчийн судалгаа, эконометрик шинжилгээтэй хослуулъя.
Таны бизнест цугларсан бэлэн дата өгөгдөл ба хэрэглэгчийн зан төлвийг сэтгэлзүйн гүнзгий түвшинд ойлгож, үнэ цэн бүтээе.
Бид байгууллагын дотоод дата өгөгдөл, хэрэглэгчийн зан төлөв, сэтгэлзүйн судалгааг уялдуулан шинжлэх арга зүйг санал болгодог. Энэхүү хосолсон шинжилгээ нь олон төрлийн эх сурвалжид тулгуурлан, хэрэглэгч төвтэй шийдвэр гаргахад тань дэмжлэг үзүүлнэ.